A legtöbb világi zene mögött a sátáni szellem áll. Sok művész elismerte, hogy “eladta” a lelkét a Sátánnak hírnévért és vagyonért. Sok művész azt is bevallotta, hogy a gonosz szellemek csatornázását vagy csatornáját végzi zenéjének megalkotásához vagy előadásához. Ezeket a művészek mondják magukról és a körülöttük lévő emberek, akik azt mondták, hogy megszállták őket, vagy úgy érzik, hogy ez a zene rajtuk keresztül közvetítődik.
Exkluzív anyagok, mémek, rövid hírek, amiket nem feltétlenül rakunk ki a weboldalunkra…
Tori Amos azt mondta: “Szerintem a zene dimenziókon keresztül jön, nagyképűség azt gondolni, hogy egyedül is létrehozhatsz zenét. Közös alkotás folyik. Nem tudom, kivel, de van egy különös kút, amibe mindannyian belenyúlunk.” . Egyszer azt mondta: “Luciferrel akartam összeházasodni, nem tartom Lucifert gonosz erőnek. Érzem a jelenlétét a zenéjével. Érzem, hogy jön és leül a zongorámra”. Még dalt is írt Lucifernek.
1974-ben Joni Mitchell egy férfiszellemről mesélt a sajtónak, aki segít neki zenét írni. „Joni Mitchell alkotóerejét egy „férfi múzsának” tulajdonítja, akit Art-ként azonosít. Annyira megszállta nemcsak a zenéjét, de az életét is, hogy a nő úgy érzi, feleségül veszi, és gyakran meztelenül barangol vele 40 hektáros birtokán. Olyan erős az uralma felette, hogy kimenti magát a bulikból, és még szeretőit is otthagyja, amikor csak „hívja” (Why Knock Rock? 112. o., idézi a Time magazint, 1974. december 16., 39. o.).
Lady Gaga láthatóan démonoktól kapja a zenéjét. Ő maga mondta, hogy benne él a halott nagynénje szelleme (ami valójában egy démon), és hogy Alexander McQueen szelleme írt neki egy dalt Judas néven, amelyben együttérzését fejezi ki Júdás iránt, aki elárulta Jézus Krisztust, Isten egyszülött Fiát. Azt is elmondja, hogy több ezer dollár értékű „szellemirtó gépet” vásárolt, mert azt mondta, meg van győződve arról, hogy gonosz szellemek kísértik. Azt is kifejezte, hogy szörnyű rémálmai vannak okkult jelenésekkel, amiket inspirációként használ fel színpadi fellépéseihez, amelyekben az öngyilkossag s akasztás a téma. A Sátán nyilvánvalóan Gagát használja programjához – a tömegek agymosására.
Úgy tartják, John Lennon “eladta” a lelkét az ördögnek vagy alkut kötött vele, amit ő maga is mondott. Még könyv is van erről, The Lennon Prophecy címmel. A Beatles a gonosz szellemeket közvetítette, amint azt a belső köréhez tartozók felfedték. John Lennon egyszer azt mondta: “Amikor a jó zene megérkezik hozzám, semmi közöm ahhoz: én csak egy csatorna vagyok. Nekem az adatott meg, és úgy írom át, mintha csatorna lennék.” Egykor üreges templomnak emlegette magát, amelyet szellemek laknak majd elhagyják azt, hogy mások lakják be. Arra a kérdésre, hogy a The Beatles miért volt olyan sikeres, azt mondta: „Mert az ördögnek eladtam a lelkem” (Ray Coleman, Lennon, McGraw-hill)
Kurt Cobain azt mondta, hogy élete célja az volt, hogy “imádja a Sátánt és megkövezzék” (id. Sandford, 42. o.). Kurt Cobain a sátánista Anton Levay megszállottja volt, Cobain még azt is szerette volna, hogy Levay vegyen fel vele egy dalt. Cobainről ismert volt, hogy megszentségtelenítette a vallást azzal, hogy azt hirdette “Isten buzi”, s több hasonló istenkáromlást is írt. Beszámoltak róla, hogy boszorkányságban vett részt. Valójában démonokat közvetített: Cobaint úgy írják le, hogy „olyan módon jelentek meg benne a dallamok, amit ő maga nem értett teljesen”. (Id. Sanders, 70. o.).
Özvegye az öngyilkossága után kijelentette, hogy „Kurtnak sok személyes belső démona volt, sok gyengesége és testi betegsége”. Sandford ezt írja életrajzában: „Bátortalan, mégis agresszív személyiség volt, aki démonokkal küzdött, amelyek hajtották és kínozták” (Sandford, 97. o.). Azt írta, hogy Cobain azért ölte meg magát, mert a démoni entitások felhagytak a dalszövegek közvetítésével rajta keresztül. Az öngyilkos jegyzetében ezt írja: „Túl sok éve nem éreztem azt az izgalmat, hogy szöveget tudok írni, zenét hallgatok és alkotok. Sandford kijelentette: „Búcsúlevelében Cobain kétségbeesett írta, hogy múzsája elrepült délre…” (Uo. 361. o.).
Angus Young-ot, az AC-DC szólógitárosát „gitárdémonnak” hívták; és bevallotta, hogy valami átveszi az irányítást a zenekar felett a koncertjeik alatt: „…olyan, mintha robotpilótának adnám át a vezetést. Mire az első szám felénél járunk, már valaki más kormányoz. Én csak beindítom ezt. Megszállottá válok, amikor fellépek a színpadra” (Hit Parader, 1985. július, 60. o.).
A Rock and Roll atyja, Robert Johnson saját állitása szerint, “eladta” a lelkét a gitározásért és a hírnévért cserébe. Akik ismerték, tudták ezt róla.
Brian Wilson, a The Beach Boys munkatársa, egyszer azt mondta, hogy “boszorkányságot műveltünk, és megpróbáltunk boszorkányzenét csinálni”. Bevallotta, hogy olyan hangok kínozták a fejében, amelyek mindentől elvonták és kényszerítették. Larry Waronker, a Records elnöke azt állítja, hogy legalább öt különböző entitással találkozott, akik Brian Wilson holttestét használják otthonukként.
Jimi Hendrix érezte, hogy démoni szellemek szállták meg. Ezt barátnője is beismerte. Producere azt is kijelentette, hogy tud arról, hogy Hendrix démoni megszállott. Hendrix a barátnője folyamatosan segítségért könyörgött, mert érezte, hogy a hangok a fejében szabályosan kínozzák.
A Black Sabbath énekese, Ozzy Osbourne kertelés nélkül elismerte, hogy valamilyen külső erő használta: “Nagyon szeretném, ha tudnám, miért tettem néhány dolgot az évek során. Arra gondolok, hogy valami külső szellem szállt meg. Néhány évvel ezelőtt meg voltam győződve erről – ténylegesen megszállt az ördög. Emlékszem, tucatszor végigültem az Ördögűzőt, és azt mondtam magamban: “Igen, ez történik velem is.” (Hit Parader, 1984. november, 49. o.) Ami azt illeti, az egész banda sötét, démoni erőket tapasztalt, miközben az okkultizmussal foglalkozott. “Geezer találkozásai a természetfelettivel folytatódtak. A Sabbath Bloody Sabbath Bel Airben történő felvétele közben a basszusgitáros érezte, hogy baljós jelenlét tölti be hálószobáját. Felnézett, és több kísértet pillantott rá felülről iszonyatos erejű hatással. Elöntötte a rettegés, azonnal felébresztette Billt, Tonyt és Ozzyt, hogy elmondja nekik, mi történt. Geezer akkor megtudta, hogy minden bandatársa átélt hasonló eseményeket… A Sabbath Bloody Sabbat idejére nyilvánvaló volt, hogy sötét, baljós felhő dereng rajtunk.” (Black Sabbath : The Ozzy Osbourne Years, 19. o.)
Elvis Presleyről azt tartották hogy egy démon megszállta. Azok, akik ismerték, azt mondták, okkult hatalma van.
Carlos Santana bevallotta, hogy lelket adott zenéért cserébe. Még azt is tudta, hogy egy Metatron nevű szellemnek: “Metatron egy angyal. Santana 1994 óta rendszeresen tartja a kapcsolatot vele. Carlos olyankor ül a fal felé fordulva, gyertyák világítanak. Egyik oldalán odakészített papír van, készen áll a kommunikációra. Ilyenkor olyan, mint egy faxgép: lejegyzi az üzenetet” – mondja.
Beyonce bevallotta, hogy egy külső erő irányítja. Az entitást Sasha Fierce-nek hívják. Azt mondta, hogy átveszi az irányítást felette, amikor fellép a színpadra. Azt mondták, az egyik előadás után dührohamot kapott, mert Sasha Fierce az ujjára húzta a gyűrűjét a közönségnek.
Jim Morrison is azt hitte, hogy ő egyfajta sámán, és szellemek használják a zenéjéhez. Producere, Paul Rothschild azt mondta, hogy életének legsarkalatosabb pillanata az volt, amikor ez a szellem behatolt belé. Mindez szerepel a “Break on Through: The Life and Death of Jim Morrison” című könyvben. A Venice Beachen, mielőtt híres lett, azt mondta: “Abban az évben intenzív energialátogatás történt. Otthagytam az iskolát, és lementem a tengerpartra lakni. Egy tetőn aludtam… Találkoztam a ZENE SZELLEMÉVEL. Hímördöggel. Egy velencei csatornában. Futni kellett. Láttam jönni a SÁTÁNT…” (Jim Morrison elveszett írásai)
Jimmy Page-et, aki a sátánista Aliester Crowley híve volt, zenéjében démoni szellemek hordozójaként használták. A Led Zeppelin többi tagjáról tudták többen, hogy „automata írást” tapasztaltak: „Ő [Robert Plant] gyakran megjegyezte, hogy érzi, ahogy a tollát valami magasabb hatalom mozgatja” (Stephen Davis, Az istenek kalapácsa, 262. o.). Az egyik dalukban visszafelé játszva valójában démoni üzeneteket lehet hallani.
Bob Dylan is utalt rá, hogy alkut kötött az Ördöggel, akit főnöknek nevezett.
Katy Perry bevallotta, hogy eladta a lelkét az ördögnek.
A legtöbb rockzene és az általa hirdetett üzenet istenellenes vagy jó dolgokról szól? Nem nehéz elképzelni, hogy sátáni szellem van mögötte. Más rockzenészek is elismerték, hogy ez a zene az ördögtől való:
David Bowie a Rolling Stone magazinban (1976. február 12.) megdöbbentette a zenei világot, amikor kijelentette: “A rock mindig is AZ ÖRDÖG ZENÉJE volt… Hiszem, hogy a rock and roll veszélyes… Úgy érzem, mi csak hirdetünk VALAMIT, AMI MAGUNK ELŐTT IS HOMÁLYBAN VAN, HOGY MI VALÓJABAN.”
Little Richard vallotta, hogy a rockzene démoni: “Határozott meggyőződésem a Rock ‘n’ Rollról – és sok alapvetést tulajdonítottak nekem az évek során – a következő: úgy gondolom, hogy ez a fajta zene démonikus. (…) E zene ütemei a voodoo-ból, a vudu dobokból származnak. Ha ritmusban tanulod a zenét, mint én, akkor tudod, hogy ez igaz. Hiszem, hogy ez a fajta zene elűzi az embereket Krisztustól. És ez ragályos” (Little Richard, idézi Charles White, The Life and Times of Little Richard, 197. o.).
“Egy idegen hatalom irányított és parancsolt nekem. A sötétség hatalma… Az az erő, amelyről a legtöbb ember nem hiszi el, hogy létezik. Az ördög hatalma, a Sátáné” (Little Richard, idézi a The Life and Times of Little Richard, 205 206. o.).
Eminem elmondta, hogy eladta a lelkét a “Goodbye Hollywood” című rapdalában. “Mi a helyzet a matematikával, miért nem voltam ebben soha jó. Olyan, mint a fiú a buborékban, aki soha nem tudott alkalmazkodni, csapdába estem. Ha visszamehetnék, soha nem rappelnék. Eladtam a lelkemet az ördögnek, soha nem kapom vissza, pedig sértetlen lélekkel akarnám elhagyni ezt a játékot” A “My Darling” című dalában újra meséli az ördöggel kötött alkut.
Snoop Dogg “The Doggfather” című önéletrajzában azt mondja, hogy az ördög azért jött hozzá, hogy alkut kössön: gazdag és híres lesz a lelkéért cserébe. Snoop elfogadta az ördög ajánlatát (saját szavai szerint), és megállapítja, hogy volt egy pont, amikor Calvin Broadus meghalt és Snoop Dogg lett belőle.
A “HADD REPÜLJEK” című dalban DMX elmagyarázza, hogy eladta a lelkét az ördögnek, és pontosan miért tette stb. “Eladtam a lelkemet az ördögnek, és az ára olcsó volt. Hideg van ezen a szinten, mert kétszer olyan mély. De nem hallasz engem, a tudatlanság elcsendesít és így tovább Néha jobb, ha hülyére tanítanak. Folytassam. Nem akarsz valódit, hogy mi az üzlet, az rejtély. Hogyan élhetek és történelmet írhatok Ha nem látod, akkor nem az volt a cél, hogy lásd, ha nem akkor nem születtél szellemesnek, nem az volt a célod, hogy az legyél. De nem hibáztathatsz, amiért nem akarok vadászkutya lenni, bezárva egy cellába, ahol egy lélek lakozik. Ez a pokol, menj el ördög, és szerezd meg nekem a kulcsot, de nem lehet rosszabb, mint az átok, amit kaptam, ezért élek, elveszed, és én eltűnök.”
Úgy tűnik, a Sátán nem örült annak, hogy a Heavy Metal nem jutott el a feketékhez. Ezért létrehozta a Hip Hopot, hogy elérje a „testvéreket”, és átlépjen mindenféle etnikai és kulturális korlátot.
Az egykori Sátán-imádó, John Todd elmagyarázza, hogyan varázsolnak elő a lemezkiadók gonosz szellemeket, és hogyan mossák boszorkánysággal emberek agyát a Rock and Roll segítségével.
Az Eagles kapcsolatban állt a Sátán egyházával. A Rock and Roll atyja, Robert Johnson úgy gondolta, hogy eladta a lelkét a gitározásért és a hírnévért.
Michael Jackson erősen érintett volt az okkultizmusban. Bevallotta, hogy a szobája tele van tükrökkel, így kommunikálni tudott egy szellemmel. Jackson elmondta, hogy napokig kábítószerrel alszik, hogy dalokat szerezzen a szellemektől, különben a szellemek zenéjét Prince kapja. Jackson azt mondta: „Felriadok álmomból, és mondom: „Jaj, vesd ezt papírra”. Elkepesztő az egész. Hallod a szavakat, minden ott van az orrod előtt. Érzem, hogy ez már valahol készen volt, és én csak egy futár vagyok, aki a világba beviszi” (MICHAEL JACKSON, Rolling Stone, 1983. február 17.).
GINGER BAKER, a ’60-as évek népszerű CREAM együttesének dobosa így nyilatkozott: „Gyakran megtörténik velünk – olyan érzésem van, mintha nem a hangszeremen játszanék, hanem valami más szólna rajta, és ugyanaz a dolog játszana mindhármónk hangszerén. Erre gondolok, amikor azt mondom, hogy néha egészen ijesztő. Talán mindannyian ugyanazt az üzenetet játsszuk el a semmiből. Ez rendszeresen történik velünk” (Bob Larson, Rock and the Church, 66. o.).
Az „I Put a Spell on You” eredeti felvétele azután készült, hogy a SCREAMIN’ JAY HAWKINS és bandája berúgtak, és „úgy tűnt, hogy valamilyen jelenlét megragadta őket”. Elkezdett „morogni, hörögni, sikoltozni, furcsa, ismeretlen nyelveken gurgulázni, és vadul táncolni a stúdióban” (Heartbeat of the Dragon, 40. o.).
Prince bevallotta, hogy két ember él benne. Egy rendkívül gonosz szellem is, és azért változtatta a nevét Prince-re, mert nem tudta, hogyan akarják hívni a szellemek.
Eazy E felfedte sátánizmusát, és azt, hogy a Sátán hogyan segítette őt karrierjében. A Bibliából teljesen világos, hogy a Sátán irányítja a világot, amíg Krisztus vissza nem tér. Sátán még a világ királyságait is felajánlotta Jézusnak, ha Jézus leborulva imádja őt, vagyis hírnevet és vagyont kínál az embernek, ha szolgálja őt. A Sátán a zenét használja, hogy elorozza az embereket Istentől.
A Sátánnak bizonyosan vannak zenei képességei. Úgy tartják, hogy a mennyben zenei miniszter volt, mielőtt letaszíttatott, mert gonoszságot találtak benne. Ezékiel 28:13-ban: “Isten paradicsomának gyönyörűségében voltál, csupa drágakő volt a ruházatod: karneol, topáz és jáspis, krizolit, ónix és berill, zafír, rubin és smaragd; aranyból készült díszes ékszered, és áttört ékességed már készen volt teremtésed napján.” Észaiás 14:11-12 Az alvilágba szállt alá kevélységed és hárfáid zengése; rothadás alattad a fekvőhely, és férgek a takaród. Hogyan hullottál le az égből, te hajnalcsillag, a hajnalpírnak fia? Lebuktál a földre, nemzetek legyőzője!
Csak körül kell néznünk magunk körül a zeneiparban és annak “rock-, rap- és popsztárjaiban”, hogy meglássuk, mekkora befolyást gyakorol a Sátán a zenére és annak megromlására. Minden bizonnyal ez az ördögök egyik legerősebb eszköze az Ige megrontására. Befolyásolni és elvinni az elveszetteket Istentől és az Isten tudatában léttől, és erősségeket helyezni rájuk a zene segítségével. A jelek és szimbólumok ordítanak erről a zenei videókban és a színpadi előadásokban.
Lelki háború folyik: “Mert nem a vér és a test ellen kell küzdenünk, hanem a fejedelemségek ellen, a hatalmasságok ellen, a sötétség világának kormányzói ellen, a gonoszságnak az ég magasságaiban lévő szellemei ellen.” – Efezus 6:12
Harc folyik a lelkedért.
(Szent Korona Rádió)