Mindent megtesznek a vallásgyalázó deviáns libsik, hogy elferdítsék a valóságot, és bevédjék magukat. Ez is csak színjáték, hiszen egy ilyen egybeesés nem lehet véletlen!
Kövesd Telegram csatornánkat
Folyamatosan frissítjük a közel-keleti háború híreivel
és az orosz-ukrán konfliktus rövid híreivel is
Nem csitulnak a kedélyek a párizsi olimpia pénteki megnyitója óta, a ceremónia egyik jelenete ugyanis Leonardo da Vinci Utolsó vacsoráját idézte, melyen Jézus Krisztus a keresztre feszítés előtti utolsó vacsoráját fogyasztja el apostolainak körében. Azok után, hogy a szervezők bocsánatot kértek a katolikusoktól és más keresztény csoportoktól, most a rendező is megszólalt.
Thomas Jolly szerint nem állt szándékában gúnyt űzni az Utolsó vacsorából, sőt azt is tagadta, hogy egyáltalán megihlette volna a festmény, olvasható a France24 cikkében.
„Az ötlet az volt, hogy rendezzünk egy nagy pogány partit az Olümposz isteneivel. Olyan szertartást szerettem volna, ami összehozza az embereket és megbékít, ugyanakkor olyannak is szerettem volna, amely megerősíti köztársasági értékeinket, a szabadságot, az egyenlőséget és a testvériséget”
– mondta Jolly.
Anne Descamps, a Párizs 2024 szóvivője azt mondta, a Harris közvélemény-kutatótól megrendelt felmérés szerint a franciák túlnyomó többsége pozitívan fogadta a megnyitó ünnepséget. Mark Adams, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság szóvivője szerint a párizsi nyitóünnepség volt a legnézettebb a 2012-es londoni olimpia óta, a német ARD szerint pedig az elmúlt 20 év legnézettebb megnyitója volt a pénteki.
Arra az újságírói kérdésre, hogy Az utolsó vacsora volt-e a jelenet alapja, Thomas Jolly elmondta: nem az ihletett.
Azt hiszem, teljesen egyértelmű volt, hogy Dionüszosz érkezik erre az asztalra. Azért van ott, mert a görög mitológiában ő a mámor, a bor istene, ami egyébként Franciaország egyik legismertebb jelképe, na meg ő Sequana, a Szajna istennőjének az atyja . Az elképzelés inkább az volt, hogy egy nagy pogány ünnepet idézzünk meg, amely az Olümposz isteneihez kapcsolódik, azaz az olimpizmushoz”
– tette hozzá.
A közösségi oldalakon az említett jelenetről sokan Jan Hermansz van Bijlert XVI. századi holland festő az Istenek ünnepe című festményére asszociáltak, amely a kelet-franciaországi Dijon szépművészeti múzeumában található.
A Marie Antoinette kivégzését megidéző jelenetről, amelyben az utolsó francia királynő a kezében tartja a saját fejét, Thomas Jolly leszögezte: nem a guillotine dicsőítése volt a célja.
Minket ez az egész magyarázkodás nem győzött meg. Teljesen világosan látszik Az utolsó vacsora tökéletes lemásolása a deviáns lények elhelyezkedésével az asztalnál.
A Francia Püspöki Konferencia is elítélik az olimpiai provokációt
Katolikus püspök az olimpia megnyitójáról: „Álljunk ellen, és hallassuk a hangunkat!”
(444.hu és nepszava.hu nyomán Szent Korona Rádió)